Prilozi Auto moto

TOYOTA HILUX

Redizajn: pick-up s komforom limuzine

TOYOTA HILUX

Redizajnirana verzija Toyote Hilux predstavljena je prije nekoliko mjeseci na salonu teretnih vozila u Birminghamu, a ovih dana najpoznatiji i najdugovječniji pick-up stigao je na hrvatsko tržište s početnom cijenom od 176.900 kuna za inačicu sa stražnjim pogonom i jednostrukom kabinom (model je oslobođen posebnog poreza na motorna vozila). 

Obnovljena verzija Hiluxa dostupna je i u izvedbama s produženom (extra cab) i dvostrukom kabinom (double cab), s ekskluzivnim odlikama vanjskog i unutarnjeg uređenja. Vrh ponude u pogledu izgleda i opreme potvrđuje njegovu prikladnost za probirljive kupce koji uživaju u slobodnom načinu života, te se obnovljeni Hilux 2019 dokazuje kao izbor kupaca u tom segmentu i ocrtava stalni rast prodaje Toyotina obnovljena pick-upa u Europi.

Obnovljena verzija japanskog pick-upa zadržala je dosadašnje gabarite pri čemu je dužina za sve verzije ista – 5330 mm, kao i međuosovinski razmak od 3085 milimetara. Širina Hiluxa u Single cab izdanju je 1800 mm, a visina 1795 mm, kod Extra caba visina je 1855 mm, kao i kod Double caba s tim da je visina inačice s produženom kabinom 1810, a one s duplom 1815 milimetara.

Inačica Single cab dolazi s osnovnim paketom Country i pogonom na stražnje kotače, te bogatijim paketom Comfort i istovjetnim pogonom. Izvedba s produženom kabinom dolazi isključivo s pogonom 4x4, a paketi opreme su Comfort i City. Zanimljivo je da spomenute izvedbe ne dolaze pod udar posebnog poreza na motorna vozila. Pick-up s Double cabom dolazi isključivo s pogonom na sve kotače, a paketi opreme su Comfort, City, City Plus i Executive MLM te se na njih obračunava poseban porez na motorna vozila.

Redizajnirani japanski kamionet s najbogatijim paketom opreme Executive MLM u Birminghamu je predstavljen kao Special Edition i to u izvedbi s dvostrukom kabinom. Posebna izvedba vanjskih sklopova u crnoj i tamnosivoj boji uključuju okvir gornje maske hladnjaka, ukras svjetala za maglu i donju zaštitu motora, kvake vrata i stražnje stranice sanduka, pokrove retrovizora te kutnike stražnjeg branika i donju zaštitnu ploču.

Povrh toga, izvedbe za zapadnu Europu odlikuju se dvobojnim, strojno obrađenim aluminijskim 18-colnim naplatcima, dok izvedbe za istočnu Europu imaju ekskluzivne potpuno crne aluminijske naplatke od 18 cola.

U putničkoj kabini, novi Toyotin pick-up se odlikuje jedinstvenim, potpuno crnim uređenjem čija je kvaliteta dodatno naglašena kromiranim umetcima na ploči s instrumentima te umetcima u crnoj boji piano na armaturnoj ploči i oblogama vrata, kao i na obruču upravljača, ručici mjenjača i okviru ručice mjenjača. Pokazivači na ploči s instrumentima odlikuju se upečatljivim dizajnom, s bijelom podlogom i TFT zaslonom.

Dorađeni sklop aktivnih sigurnosnih tehnologija Toyota Safety Sense je dostupan uz sve razine opreme. Ovaj sklop između ostalog uključuje predsudarnu zaštitu s otkrivanjem pješaka danju i noću, kao i otkrivanje biciklista danju, prilagodljivi tempomat visokobrzinskog raspona, čitanje prometnih znakova i upozorenje za nenamjerno prestrojavanje s upravljanjem kočenjem, te DAC-sustav pomoći pri spuštanju niz strminu... Hilux je opremljen hidrauličkim servo upravljačem, pa se korekcija putanje provodi zasebnim kočenjem prednjih i stražnjih, odnosno lijevih i desnih kotača.

Naravno, ni pogonski sklop se nije mijenjao, a radi se o pouzdanom 2,4-litrenom turbodizelašu od 150 KS i okretnim momentom od 400 Nm. U kombinaciji 2,4-litrenog D-4D turbodizelaša snage 150 KS, ručnog mjenjača sa šest stupnjeva prijenosa i pogonom na sve kotače može vuči prikolicu težine do 3,2 tone. Vuče bez problema u čitavom rasponu okretaja, a s obzirom na to da ga krasi veliki okretni moment od 400 Nm raspoloživ između 1600 i 2000 “điri” vožnja s njim je vrlo ugodna i bez stresa. 

S ovim agregatom pick-up težak oko 2,2 tone ubrzava od 0 do 100 km/h za 12,8 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 170 km/h. Isto tako popularni pick-up može biti opremljen automatskim mjenjačem.

 

Raspon cijena

Najjeftinija inačica Hiluxa je s osnovnim paketom opreme i stražnjim pogonom, te jednostrukom kabinom koja košta 176.900 kuna.

Izvedbe s produženom kabinom, pogonom na sve kotače i boljim paketima opreme dosežu cijenu do 242.400 kuna, pri čemu ove verzije nisu u sustavu posebnog poreza na motorna vozila. Cijene modela s dvostrukom kabinom, te pogonom 4x4 ovisno o paketu opreme startaju od 254.000 kuna te se penju do 306.900 kuna, koliko treba izdvojiti za inačicu Executive MLM 4x4 s ručnim pogonom. 

Najskuplji su modeli s automatskim mjenjačem, čija cijena kreće od 295.800 kuna pa sve do 327.900 kuna (Executive MLM 4x4 i automatski mjenjač).

Naslovnica Auto moto