Prilozi Auto moto

ŠKODA SUPERB

Redizajn u svim verzijama s puno tehnoloških noviteta, te plug-in hibridnim pogonom, a dorađen je dinamični i elegantni dizajn

ŠKODA SUPERB

Ovo je prva Škoda u kojoj su dostupna full LED Matrix prednja svjetla. Straga je natpis Škoda sad reljefni, dok su također LED svjetla povezana kromiranom letvom. Iz daljine bismo na prvi pogled rekli Audi, pogotovo kod karavana.

Boljem dojmu pridonose i nove boje, kao i nova linija alu naplataka. Zahvaljujući novom prednjem odbojniku, limuzina je dulja za osam, a Combi za šest milimetara. Međuosovinski razmak, širina i visina ostali su isti.

Unutrašnjost je također osvježena. Kromirani detalji, nove presvlake sjedala i kontrastni šav u boji daju dah svježine. Posebno je dojmljiva poslovično najraskošnija verzija Laurin & Clement. S iznimno velikodušnom količinom unutrašnjeg prostora i poslovično golemim prtljažnikom (kapacitet je 625 i 660 litara kod verzije Combi), ovaj model nastavlja postavljati mjerila u svom segmentu.

Najveća promjena u interijeru odnosi se na ugradnju velikog ekrana multimedijskog sustava, koji smo prvi put vidjeli u Scali, koji je sjajno sjeo uz virtualnu instrumentnu ploču. Nova tehnologija se sjajno uklopila u relativno klasično dizajnirani cockpit. Ne zaboravimo nove sustave povezivosti, stalnu online vezu, kao i nekoliko novih sustava asistencije. To su, primjerice, prediktivni tempomat te Side Assist, koji radi na udaljenosti do 70 metara.

U samom startu nudit će se dva benzinska i dva dizelska motora, dok će vrlo brzo ponuda biti proširena na po tri od svakog. Unaprijeđeni, nose oznaku EVO. Izlazne snage kreću se od 120 do 272 “konja”. Turbodizelski agregati su 1,6-litreni TDi od 120 KS, te 2,0-litreni TDI s dvije izlazne snage, od 150 i 190 KS. Što se tiče benzinaca, u ponudi su 1,5-litreni TSI od 150 KS, te 2,0-litreni TSI s dvije izlazne snage od 190 i 272 KS. U ponudi su također 7-stupanjski DSG mjenjači i pogon na sva četiri kotača.

Superb iV je prvi Škodin model koji ima plug-in hibridni pogon. Pokreće ga 1.4 TSI benzinski motor od 115 kW (156 KS), uz elektromotor snage 85 kW. Maksimalna izlazna snaga je 160 kW (218 KS), što omogućuje posebno održivu mobilnost bez ugrožavanja dinamičnosti. Emisija CO2 je manja od 40 g/km.

Akumulator od 13 kWh omogućuje električni, nulti opseg emisije do 55 km u WLTP ciklusu i može se puniti pomoću standardne utičnice za kućanstvo, zidne kutije ili tijekom vožnje benzinskim motorom, kao i povratom energije kočenja. Kada se koristi u kombinaciji s benzinskim motorom, domet je 850 km. Kao i svi dosadašnji Superbi, i novi model će se proizvoditi u tvornici Kvasiny, a na tržište stiže u rujnu.

Naslovnica Auto moto