Prilozi Auto moto

motosvijet

Vespa GTS 300: legenda u najsnažnijoj i najpametnijoj verziji

motosvijet

Vespa GTS uvijek je slijedila tradiciju stalno držeći ravnotežu između tradicije i suvremenih linija te uvijek zadržavajući čelično tijelo. Među brojnim izmjenama novog modela su prednja i stražnja full LED svjetla, redizajnirani prednji štit s novim ukrasom sirene u tri dijela po sredini oklopa, nove ručice upravljača, kromirana krijesta na blatobranu, retrovizori, a bočne rešetke sada su oblikovane kao saće, dok se agregat ističe novim poklopcem variomata i novom zaštitom ispušnog lonaca. Vespa GTS jedan je od najomiljenijih Vespa modela u povijesti. Stvorena 2003. godine kao GTS 125 i 200, evoluirala je 2005. u 250, a zatim i u 300. u 2019. godini. GTS modeli su poboljšani nizom novih unaprjeđenja performansi, udobnosti i estetskih izmjena.

Novi modeli Vespe GTS 300 opremljeni su najnovijom tekućinom za hlađenje cilindarskog četverotaktnog agregata s četiri ventila, te elektronskim ubrizgavanjem. Najnoviji 300 HPE agregat (High Performance Engine) doživio je niz promjena koje su donijele porast snage od 12 posto na 23,8 KS pri 8250 "điri", kao i rast okretnog momenta za 18 posto na 26 Nm pri 5250 "điri" te je istovremeno smanjena potrošnja s 29,4 km/l na 31,2 km/l prema WMTC metodi. Također je smanjena i buka i vibracije agregata. Promjene na agregatu izvršene su na cilindru, ventilima, klipu, bregastoj osovini, prijenosu, ubrizgavanju te je ugrađena i nova Magneti Marelli centralna jedinica. Sve promjene poboljšale su performanse, smanjile buku i potrošnju bez povećanja veličine agregata.

Savršena ergonomija i prirodna pozicija sjedenja uvijek doprinose udobnosti Vespe, koja je ugodna za vožnju vozačima svih visina. Nova Vespa GTS ima novo sjedalo koje zahvaljujući optimiziranoj ergonomiji i novim materijalima punjenja i presvlake doprinosi udobnosti vozača i suvozača. Prostor ispod sjedala može primiti dvije Vespa Visor kacige, a pretinac ispod upravljača opremljen je USB utičnicom za punjenje pametnog telefona ili drugih uređaja.

Vespa GTS SuperTech vrh je ponude GTS modela, naglašeno sportska i tehnološki najopremljenija. GTS SuperTech jedina je među većim Vespama koja ima potpuno digitalnu instrument ploču, 4,3-inčni TFT displej u boji. Osim što prikazuje klasične informacije, poput brzine, ukupne i dnevne kilometraže, temperature zraka, razine goriva, ima i funkciju ekrana za VESPA MIA aplikaciju na koju se spaja preko pametnog telefona. Ovaj multimedijalni sustav omogućava spajanje pametnog telefona s Vespom preko Bluetooth veze. Aplikacija se može besplatno preuzeti preko App Storea ili Google Playa. TFT ekran na upravljaču prikazivat će sve informacije o pozivima, porukama, a pozivima možete upravljati uz pomoć joysticka na lijevoj strani upravljača ili glasovnim naredbama uz pomoć Bluetooth sustava na Vespa Mirror kacigi. Ekran služi i kao navigacija prikazujući upute do odredišta, koje unesete u Vespa aplikaciju. Kaciga Vespa Mirror razvijena za modele s TFT instrument pločom, kakvu ima i model SuperTech, opremljena je Bluetooth sustavom za komunikaciju, koji se spaja s vozilom preko Vespa aplikacije i dostupna je po cijeni od 2625 kuna.

Cijena modela Vespa GTS 300 SuperTech je 48.990 kuna.

Tehničke karakteristike

Motor - 4-taktni, cilindarski, 4 ventila, vodom hlađeni; Obujam: 278 ccm; Snaga 23,8 KS pri 8250/min; Okretni moment: 26 Nm pri 5250/min; Mjenjač: variomat CVT

Dimenzije - Dužina: 1950 mm, širina 755 mm; Međuosovinski razmak: 1375 mm; Visina sjedala: 790 mm; Spremnik goriva: 8,5 l

Performanse - Potrošnja: 31,2 km/l

Ovjes - Krak sa spiralnom oprugom i hidraulični amortizer (sprijeda); dva hidraulična amortizera s podesivom prednapregnutošću opruge u 4 položaja (straga)

Kočnice - Sprijeda i straga disk 220 mm, ABS, ASR

Gume - 120/70 R12 (sprijeda), 130/70 R12 (straga)

Cijena - 48.990 kn

Naslovnica Auto moto