Prilozi Auto moto

OPEL CORSA-e

Urbani mališan na struju: pet sjedala i domet od 330 kilometara

OPEL CORSA-e

Nova, šesta generacija Corse prvi put se nudi u električnoj verziji s baterijom koja Opelovu urbanom mališanu osigurava doseg od 330 kilometara prema WLTP sustavu.

Zanimljivo je da je Opel odabrao svoj najpopularniji model, proizveden od 1982. godine u više od 13,6 milijuna primjeraka, za promociju električne mobilnosti. Nakon električne Corse-e kupcima će biti ponuđene benzinska i dizelska verzije ovog modela.

Corsa-e s pet sjedala i dometom od 330 kilometara prikladna je za svakodnevnu upotrebu bez nekih naročitih ograničenja. Baterija snage 50kWh može se brzo napuniti do 80 posto svog kapaciteta i to samo za 30 minuta.

Električni urbani mališan s logom munje može se puniti preko kabela, zidne utičnice ili brzog punjača, a baterija dolazi s osmogodišnjim jamstvom. Stanje napunjenosti baterije može se provjeriti pomoću aplikacije myOpel, pa se vrijeme i troškovi punjenja mogu uvijek optimizirati. Osim toga, vozač može prilagođavati domet, te birati tri načina vožnje.

Vozaču su na raspolaganju Normal, Eco i Sport način vožnje pri čemu kod ovog potonjeg se povećava vozna dinamika uz umjeren gubitak krajnjeg dometa. U Eco režimu rada Corsa-e postaje trkačica na duge staze te se znatno povećava domet uz gotovo nikakav utjecaj na udobnost.

Pogonski sustav Corse-e kombinacija je vožnje s nultom razinom emisija i maksimalnog uživanja, a sve zahvaljujući snazi elektromotora od 100 kW, odnosno 136 KS i trenutnom maksimalnom okretnom momentu od 260 Nm. Agilnost i dinamične performanse su izuzetne jer Corsi-e za ubrzanje od 0 do 50 km/h treba samo 2,8 sekundi, a za sprint do “stotke” tek 8,1 sekunda, što je u rangu sportskih automobila.

Corsa-e i izgleda dinamično zahvaljujući sportskom dizajnu, uz zadržavanje kompaktnih vanjskih dimenzija prethodne generacije. Uz dužinu od 406 centimetara Corsa ostaje agilan i praktičan peterosjed s dobrim rasporedom.

Linija krova podsjeća na coupe i 48 milimetara je niža od prethodnika, no to ne utječe na prostor za glavu u kabini. Vozač sada sjedi 28 mm niže. Niže težište pozitivno utječe na upravljanje i voznu dinamiku. Upravljanje je dinamično te nudi više zabave za volanom. Moderna unutrašnjost s posve digitaliziranim kokpitom može se dodatno nadograditi kožnim sjedalima.

Tehnologije i pomoćni sustavi koji su dosad bili dostupni samo u modelima iz višeg segmenta sada se premijerno mogu naći u Corsi-e. Među najvažnijim značajkama su prilagodljiva svjetla IntelliLux LED® Matrix koja ne zasljepljuju, a sada se prvi put nude u segmentu malih automobila.

Osam LED elemenata koje kontrolira najnovija generacija prednje kamere visoke razlučivosti stalno prilagođavaju snop svjetla prevladavajućoj prometnoj situaciji i okruženju. Zahvaljujući novoj prednjoj kameri, prepoznavanje prometnih znakova sada otkriva dodatne informacije, kao što su LED znakovi.

Na zaslonu se prikazuju i ograničenja brzine pohranjena u sustavu. Prilagodljiva kontrola brzine utemeljena na radaru i bočni čuvar utemeljen na senzorima također premijerno dolaze s novom Corsom. Dostupna je i pomoć pri provjeri mrtvog kuta te cijeli niz sustava pomoći pri parkiranju.

Naslovnica Auto moto