Prilozi Auto moto

CITROEN BERLINGO FURGON & PEUGEOT PARTNER

Dva bratska dostavna vozila: tehnološki blizanci dijele najveći dio tehničkih komponenti u istim dimenzijama

CITROEN BERLINGO FURGON & PEUGEOT PARTNER

Na hrvatsko tržište nakon putničkih verzija Citroena Berlinga i Peugeota Partnera, koji je preimenovan u Riftera, stigle su i dostavne verzije ova dva modela koji su tehnološki blizanci s Opelom Combom. 

Spomenuta trojka okitila se prestižnom titulom Van of year 2019. što dovoljno govori o njihovoj kvaliteti i fleksibilnosti.

Citroën Berlingo Furgon dolazi u dvije verzije duljine M i XL, napravljen na EMP2 platformi s međuosovinskim razmakom od 278,5 centimetara odnosno 20 cm više u XL varijanti, te ukupno 440,3 i 475,3 cm duljine. Furgon u prednjem redu može pored vozača imati još jedno sjedalo za suvozača ili klupu koja prima suputnika više (Extenso kabina), a iza kojih može biti puna ili ostakljena pregrada prema tovarnom prostoru.

Kraći model u standardnoj verziji ima nosivost od 650 kilograma, dok je dodatna opcija model sa 1000 kg nosivosti. Veći, XL model ima nosivost od 950 kilograma. Manji model ima ukupni obujam tovarnog prostora od 3,3 kubna metra, dok kod XL verzije dodatnih 35 cm duljine znači i povećanje obujma na 3,9 kubna metra.

Tovarni prostor je od 181,7 do 216,7 centimetara duljine i 122,9 centimetara širine između unutarnjeg dijela blatobrana, a čime je sposoban primiti dvije europalete. Kupcima su na raspolaganju dva dizelska motora, odnosno jedan 1,6-litreni BlueHDi koji je raspoloživ u dvije verzije, sa 75 i 100 KS.

Krajem godine ovaj će motor otići u povijest, a zamijenit će ga novi 1,5-litreni. Slabiji motor ide isključivo uz osnovnu nosivost od 650 kg, i u kraćoj varijanti, dok jači ide i u M duljini s većom nosivošću i XL duljini.

Tehničkih razlika kod modela Peugeot Partner Furgon u odnosu na Berlinga nema previše. Jedna od najvažnijih je korištenje i-Cockpita, koji je do sada ugrađen u više od 5 milijuna vozila, a Partner Furgon je prvi model iz lakoga gospodarskog segmenta koji ga koristi.

Karakterizira ga kompaktan upravljač te visoko postavljena instrumentna ploča smještena u vidnom polju vozača, a koja omogućuje čitanje bitnih informacija bez mnogo skretanja pogleda s ceste. Ne smijemo zaboraviti ni 8-inčni zaslon osjetljiv na dodir smješten na sredini armaturne ploče i usmjeren prema vozaču, s izravnim i stalnim pristupom glavnim funkcijama za udobnost kao što su radio, navigacija, postavke vozila…

Partner Furgon može biti opremljen prilagodljivom Multi-Flex klupom za dva suvozača u prednjem redu. Preklapanjem naslona bočnog suvozačkog sjedala dobiva se dodatnih 400 litara obujma te se utovarna duljina povećava do 3 metra u standardnoj izvedbi te čak 335 cm u dugoj izvedbi.

Naslon središnjeg sjedala je moguće preklopiti pa se vozaču otvara mogućnost prostora za pisanje na čvrstom preklopljenom naslonu sjedala. Dodatna zanimljivost je prostor za odlaganje ispod središnjeg sjedala, a koji se može zaključati lokotom.

Najjeftinija verzija dostavne inačice Citroena Berlinga s dizelašem od 75 KS u kraćoj verziji s nosivošću od 650 kilograma košta 117.000 kuna bez PDV-a, a s PDV-om cijena mu je 146.250 kuna. Najskuplja verzija dostavnog Berlinga košta 178.750 kuna, a bez PDV-a 143.000 kuna.

Cijene dostavnog Peugeot Partnera identične su Berlingovim i kreću se od 117.000 kuna bez PDV-a i 146.250 kuna s PDV-om za slabiji dizelski motor i nosivost do 650 kg.

Naslovnica Auto moto